några timmar kvar!

Liggar i soffan och funderar om jag verkligen gjort allt som man ska göra som tonåring, har ju inte körkort men det är flara som inte har körkort som är över 20 (heller?)
men nått annat?
vad gör man som tonårng?

fjortisfylla och åka moppe?!

ne, jag har nog haft en tonårstid.. vet inte om det är något jag inte gjort, emn det är ju bra ändå för hade varit tråkigt om jag hade vetat att jag ville ha gjort.. men det kommer jag inte på.

idag har jga i allafall druckigt mjölkt ur packetet och kollat på nickelodion, det gör väl tonåringar;P
sen kom joakim och plockade upp mej och vi åkte till stranden! det va roligt:)

nu ligger jag i soffan och kollar på playa del sol med min vicky!
johanna och matilda grejer i köket och jag får inte vara med:P fattar inte varför;)

men imorgon ska vi nog åka hem till min syster i göteborg och äta, drika, och ha jätte kul!
sen ska vi ut hela natten i göteborgs kroger! super kul!
vi blir inte så många som det va bestänt, vi blir nog mina närmsta flickor!
Joahnna, Matilda, Vicky, Alexandra och Evelina<3

Alla andra mina vänner hade något annat att göra, heller så va inte mina 20 årsdag så viktigt, vem vet?!

men jag ska ha jätte kul med mina vänner, som man säger! sanna vänner har man kvar när dom andra har gått..

nu ska jag komma på vad vi ska äta och ta ett glas vin!
ikväll blir det bara lugnt hemma:)

puss och kram!!








Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

Jag hoppas ni får en jätterolig kväll!

Du vet att jag gärna velat åka med men med tanke på vad som har hänt så mår jag inte så bra..

Grattis gumman på din 20 årsdag <3

2009-07-18 @ 22:06:30
Postat av: Anonym

Jag hoppas ni får en jätterolig kväll!

Du vet att jag gärna velat åka med men med tanke på vad som har hänt så mår jag inte så bra..

Grattis gumman på din 20 årsdag <3

2009-07-18 @ 22:06:58
Postat av: Anonym

Kul att du redan har träffat joakim...

2009-07-19 @ 02:20:23
Postat av: .

Kul att du redan har hitta en ny! Joakim låter som en go gubbe!

2009-07-19 @ 02:24:20
Postat av: Malin Stenman

Klart att jga hade velat fira din 20-års dag med DUNDER och BRAK. Men eftersom vi redan planerat denna resan så långt i förväg, så blev det tyvärr så... :( Jag hoppas DU hade Världens Bästa Dag igår!? :D Pusspuss <3

2009-07-19 @ 19:28:55
URL: http://www.malinstenman.com
Postat av: Andrea

Miss you!! nästa vecka ses vi !

2009-07-22 @ 17:48:46
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0