klago inlägg!

Sitter i köket och funderar på att hoppa i träningskläderna.. mår inte så bra:(
så detta blir inte ett roligt inlägg! ett deppigt!

ja mår alltid så mycket bättre att springa av mej lite..

Imorgon är det min sista dag på jobbet innan semester på 2 veckor! och på tisdag drar jag till mamma<3
ska bli skönt att komma bort lite!
saknar min familj så mycket! får tårar i mina ögon nu:(
men isa det är inte långt kvar!

idag va jag på sjukhuset! en läkare tittade äntligen på mina fläckar kommer dit och det kostar 260 kr att bara kolla på dom och nu har jag fått en salva som jag måste hämta ut på apoteket och det kommer kosta 400 kr heller nått.. sen har jag annat att hämta där för 250 kr coh där har i 1000 kr av mina  3 kr som jag får!

varför fyllde man 20?!

åt lunch med matilda efter jag varit hos läkaren:) sen skulle matilda upp coh jobba igen och jag fick gå hem i ös regn! det va inte kul..
när jag kom hem la jag mej i soffan och kollade på satc..

ne det regnar inte nu så jag går ut en stund..

jag saknar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0