HEMMA <3

nu sitter jag hemma och kollar på mamma när hon diskar lite och urban städar från logen! vi kom hem i går morse vid halv 6 gick och la oss och sov i 5 timmar:P
sen hjälpte vi mamma och skala potattis bakade kladdkakor:)
Jag, johanna och annaklara åkte in till stan en sväng och sa hej och hej då till mormor och morfar som skulle åka till stockholm..
sen kom vi hemm jag körde lite bil med johanna!!!:D (hihi)
vi hoppade in i duschen och gjorde oss iordning för våran 120 års fest!
Den va super kul! mina vänner mammas vänner och urbans vänner kom och vi va ute i logen och hade super kul hela natten lång! åt jätte god mat också! och massa DANS!

gick och la oss vid halv 4!

hade en super underbar kväll i allafall!!<3







urban och hans syskon skötte grillen;)



vårat bort med mina vänner




MAMMA<3





MYS



Min urban<3



Dansen började vid 12 och slutade halv 4;)







mamma va också med så klart!




ja och mina tjejer!




mamma och johanna <3



min lillasyster och  jag<3


några bilder från kvällen!
alla bilderna hanar på booken;)


nu ska jag hjälpa mamma med maten sen ska vi åka till momma moffa och börja förfesta!
och sen YRAN!!!!!


pusspuss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha jag och oscar var ju bäst på vals iaf ;)

2009-07-31 @ 13:15:15
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0