energi sparare

sitter i soffan sova länge blev det inte! vaknade klockan 9:P

men ska sätta på sex and tthe city och mysa lite i stället:)
ligger och hostar, snorar och mina ögon rinner men tänker inte bli sjuk på min semester! nej nej!


igår hade vi fredags mys! sen fredags mys för klockan halv 8 cyklar jag och johanna till willys! och tro det heller ge,
men tänk så mycket energi vi sparar genom att nte ta bilden! där räddade vi världen i några sekunder till;)
se tjejer vi behöver ingen bli!! när vi kom hem gjorde vi veggo burgar och kollade på cinderella story!
sen kollade vi även på a lot like love! som jag sätt innan med måste hoppas sluter! jag hade förmej att det va jätte dåligt slut, men nej nej den filmen va super bra ju!

idag ska jag ut och springa en sväng och städa! sen blir det in i duschen och på med snygg kläder:P(vilka har jag ingen anning om) för jag är redo för singstar hos bisse!! yeeh! ÄLSKAR singstar!

ha det toppen!



Kommentarer
Postat av: Malin Stenman

Duktiga ni är :)

Skulle inte ni på födelsedagsfest ikväll, eller?

Vi kanske ses ute.

Pusspuss <3

2009-07-25 @ 11:52:43
URL: http://www.malinstenman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0