vaken..

Kan inte sova.. heller jag vill inte sova. jo, sova vill ja men inte ligga still och försöka sova i hel tysnad och ensam:(

har legat och letat efter en barn film/serie på internet som jag och johanna såg när vi var små, hemma hos Simon och Anton (grannarna). Den va super kul kommer ja ihåg men va den handlade om är väldigt suddig eftersom ja va 3,4,5 heller 6 år. De va typ som krambjörnar men de va tjejer som ''räddade'' deras lilla dal fårn 2 st troll heller någon.. allt där såg typ ut som de gör på krambjörnar.. har för mej att de va diamanter med i bilden. och att tjejejn hetter star något... men ja har inte hitta nått:(

sen har ja kollart på o.c kollade bl.a avsnittet där marissa dö så jag sitter fortfarande och gråter.. grät igenom hela avsnittet.. känndes faktiskt bra att gråta åt något annat än sina egna problrm för en gångskull.. men nu vet ja inte var jag ska göra.. vill att de ska bli morogn så ja slipper sova..

imorgon ska ja på gekås med matilda och johanna:).. men ska in till stan tidigare tänkte jag.. får se om ja orkar det..

nu går de bara dåligt på tv.. har inge mer o.c
men ja ska få låna sista sesången av bisse hon har ju alla;)

ja aj får väl lägga mej och försöka somna till detta dåliga program på tvn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0