tisdag!

Idag har jag tagit hand om min sjuklig<3

vaknade några gånger under natten och morgonen för att ja han inte va i sängen så jag gick upp för att kolla han, men de va inge farligt han låg och sov i soffan och i johannas gaderob.. gick upp på riktigt vid 12;)
då satte jag med i soffan och myste med min Kurt.. sen fick jag cykla till ica för att köpa kattmat kurt är gillar inte torrfoder så mycket, fick köpa burkmat istället:P
när ja kom tillbacka så skulle ja försöka ge han sin medicin, gick inte så bra att göra de själv när jag skulle hålla han, öppna munnen och stoppa ner tabletten med bara 2 händer..
men som tur är kom Bisse och hjälpte mej innan hon skulle till jobbet:) jag gick även låna hennes gamla telefon super fin och super tack gumman!!<3
sen städade jag ;)
jag diskade och plockade bort massa saker och sopade alla golven för Kurt är rädd för damsugaren, så fick bli sopen:P
nu är det fint fint här;)

Alexandra kom bort en stund också, super kul att träffa dej tjejen<3
vi satt och bara och pratade o så:) sen kom sebbe, och johanna kom också hem:) vi satt bara och prata och så..sen åkte han hem och alexandra gick med, efter ett tag.. joahnna har nu somnade i soffan nemo är ute och kurt han sover han med.. lite ensamt..
funderar på laga lite mat till min johanna men ved inte vad...
Ikväll är der topmodel med:D yeeh de börjar om 20 min:D:D:D

måste snart ge kurt en tablett till..

ja ja, nu ska jag kolla på vänner<3

ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0