Torsdag!

Ganska jobbig dag..
somnade vid 6 och vaknade vid 10:S
Jag och Johanna hoppade sakta i kläderna åt lite frulle och åkte in till stan..

första stoppet var arbersförmedlingen, Johanna skulle boka en ny tid, men hon hade redan fått en ny tid som dom hade skickat brev om samma dag.. så de va ingen ide att åka dit..
vi ryckte på axlarna och åkte vidare till ungdomsmotagningen, dom har ju öppethus på torsdagar, men när vi kom dit läste vi på dörren att dom bytt de till måndagar.. då blev vi ganska sura! men då gick vi till gina trico får att byta lite kläder som johanna inte ville ha.. kiolen hade nyss hannat på rean så de gick inte och väskan hade hon glömt bandet till så den fick vi inte heller byta..
nu är vi sura går ut från gina och undrar vad vi ska göra i stan halv 2 utan pengar..
gick och fönster shoppa och kolla runt lite..
sen åkte vi till hajen lågprismarknad och handlade;)

Gjorde inte så mycket när vi kom hem slappa.. sen vid 6 tiden tog jag mej en promenad. sen lagade johanna mat och jag diskade:) coffy kom bort med hamstarna, han lyckades inte ta hans om dom små djuren:p blev lite glad för ja har saknat Doris lite:D








Marty kom bort och vi bakade choklad muffins och kollade på Arn.. den är inte så bra tycker jag den är dryg och jag fattar nästan inget av den..
















 


Marty har gått, och jag och johanna sitter vid varsin data med sex and the city på tv:)
som vanliga kvällar:D



Allt är skit!
så förbannat gald att jag har mina vänner!
hade inte överlevt utan er!<3



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag älskar dig, lillasyster <3

2009-01-09 @ 09:18:02
URL: http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0