Torsdag!

När ja vaknade hos matilda åt vi frulle och vi satt och prata om lördagen och mer..
Matilda skulle åka till sitt jobb och ja virra runt i stan lite. stod och väntade på bussen väldigt länge men träffa en gamal klasskompis så ja fick prata med:)
när jag kom hem va jag inte hemma så länge, en timme heller nått. sen åkte vi inte till stan igen. sprang runt och köpte kläder tills lördagsen maskerad;)
sen åkte vi till sjukhuset för att hälsa på lilla Sebastian som är ny opererad.. När vi kom in i rummet låg han hjälplös i sin säng:(
men jag hade med mej korsords tidningar och klubbor så han blev lite gladare:)
ja stannade ganska länge. va lite läskigt att gå där ifårn när de va mörk:S
men nu är ja hemma och har varit hemma en stund.
ska nog sova snart har inget att göra..

en ganska okej dag..
vet inte vad ja ska göra med vissa saker men vad kan man göra.. mer an att hoppas allt kommer lösa sej..

tja tja!

Kommentarer
Postat av: sebbe

Jag blev mycket gladare!

2009-01-31 @ 02:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0