Torsdag

Idag har ja varit på gekås med Johanna och Kajsa!
vi åkte inte dit för att ''shoppa'' utan för att hitta björnligan kläder till lördag;) och de gjorde vi inte de snyggaste men de går och de va väldigt biligt;)
Gjorde inte så mycket när vi kom hem diskade lite och så..
sen kom Sebastian bort vi kollade lite på tv:)
sebbe åkte, och Vicky, Marty och Matilda kom och kollade på film.. filmen var så där, somnade gott mellan Vicky och Matilda:)
när jag vaknade va filmen slut och Marty skulle gå hem.. du är såå rolig vännan skrattar alltid så mycke åt dej och dina tokiga skämt<3
vi satt kvar en stund och sen tog vi en lite promenad.. härlig men kalt, tycker de är såå fint när de är frost överalt! de glittrar så fint, och jag älskar glitter!
gick även bort till Micke W en stund, där va de massa killar som filurade lite.. satt väl där en timme heller nått.. kul kul!
tog mej en sväng till Micke L också och kolla lägenheten och satt och skrattade och pratade med Micke och Dennis
känndes så jävla bra att höra vad dom hade och säga om ''vissa'' saker, fan vad jag blev GLAD nu!!
jag säger bara ''ha ha ha''

kom nyss hem, kollade lite på förhäxad<3<3
ska vi snart hoppa ner i sängen och nana:)
har så jävla ont i min hals!
fattar inte varför de aldrig går över! vill kunna svälja utan att de ska göra såå jävla ont!

Imorgon ska jag ta med Kurt till doktorn igen, han ska ta bort sin slang han har igenom kinden..då blir han glad<3 så han slipper tratt och sår:P
är lite orolig över att de ska kosta nått för jag har INGA penger kvar sen förra veterinär besöket:S får se hur de går...



Börjar de kännas lite lättare med allt.. vet att jag inte ska säga så för du ramlar ajg ner igen men efter lite mys och skitsnack så känns de bättre i alla fall!  de är jävlig mycket som fortfarande är SKIT men nu har jag något att tänka på när allt går neråt!

God natt alla mina vänner<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Du kanske börjar få halsflöss? ;)

2009-01-16 @ 12:36:10
URL: http://misseriksson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du är stark gumman, du klarar detta.

2009-01-17 @ 00:05:19
URL: http://matildareinsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0