Söndag!

min söndag..
va hemma hos matilda och kollade på reprisen av lets dance och gjorde bubblor av oboy;)
Anders vad också där kul kul:)
vi gick och köpte fanta sen satte vi på filmen jag vet vad ni gjorde förra sommaren:P
de är en av dom skräckfilmerna som ja klarar av att se! för att ja tänker bara på scary movie så jag blir inte såå rädd:P



johanna kom och hämtade mej sen.. fick lita dagis kännsla när hon kom och hämtade mej fick packa ihop alla mina saker och så:) hihi

vi åkte hem till pappas som ska läggas in på sjukhus:S
han ska opereras på tisdag.. emn de kommer säkert går bra!

efter vi varit hos pappa ett tag åkte vi hem för att tilla till min kurt som varti ensam väldigt länge..
vi gjorde lite korv till mat och kollade på sex and the city!

sen somnade vi så gott förutom att jag har värdens smärta i min nacke:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0