Onsdag!

idag har jag varit i stan.. först va jag på AF med johanna sen åkte vi till rusta för att kopiera massa papper.. ''duktigt'' johanna;P
efter de åkte vi in till stan och kollade på massa kläder (VILL HA PENGAR!!!)
träffade upp vicky och åt lunch, sushi MUMMS!!
hon följde med oss hem sen och vi kollade på film och åt godis:D



sov lite när vi kollade på filmen försökte kolla men gick inte att hålla ögonen öppna:P
de blev topmodel så klart med:D såå jävla rätt att brittany åkte ut!! Yes!;)

 
Top model tjejer;)


Efter top model gick vi och kollade på innebandy, ett spännande slut;) men bua förlorade.. hehe..
när vi kom hem hoppade jag in i duschen, härligt!
nu sitter vi 5 och äter godis o h kollar på Coyote ugly! mysigt<3
 vicky ska sova här i natt för hon vill inte åka buss:P

 

Imorgon ska jag på g-kås med johanna och Kajsa:)
kul kul:)
maskerad i helgen! yeeh!

nu ska jag kolla vidare på filmen!
en toppen dag har de varit!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0