Mys!

Sitter hemma med Bisse, johanan och coffy!
tog de lugnt ikväll bisse kom hit vid 9 vi tog ett glas vin.
sen gick vi och hälsade på David, han hade en liten förfest, jag och bisse va inte så suga på att festa riktigt, så vi satta oss i köket och spelade ''hej knäckt'' super kul!:D
 dom åka in till stan, men vi orkade inte följa med så vi gick hem till mej och johanna och satt och prata massa
tack gumman behövde de!
 älskar dej!!<3


<3

Nu sitter vi och kollar på spindelmannen 3;)
 tycker den inte är så jätte bra... heller den är bra om man verkligen sitter och tittar och är insatt men de är ja inte just nu:P

igår hade vi svin kul hon min prinsessa!
kollade lets dance och drack vin och dansade!
gick till krogen sen de va också jätte kul:)
tack mina vännen<3

















Älskar mina vänner över något annat<3
 hade inte klarat av något utan er!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

och vi hade inte klarat något utan dig, hjärtat!

big love, boom

2009-01-12 @ 00:06:06
URL: http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0