Måndag

vaknade vid 8, låg vaken en timme sen somnade ja om sov till 12..
nu ligger ja i soffan med min kurt, jag har tagit av tratten så han är super duper glad! men inte jag!
vet inte vad ja ska ta mej till! hatar att de blir så här, ja är glad och lycklig i 5 sek sen försvinner ALLT igen:(

ne ska nog ut och springa lite de brukar kännas lite bättre då! fast då blit inte kurt glad eftersom ja måste sätta på han tratten igen då.. hoppas han inte blir ledsen..

jag hatar denna kännslan innom mej:'(


en super glad kurt som slipper sin tratt för några timmar!


Senare...

När jag kom tillbacka från min promenda känndes de fortfarande inte helt bra.. ringde mamma och pratade lite tack<3
Sen tänkte jag tilll, kan lägga mej och gråta i soffan igen heller så gör jag nått annat..
jag började diska och städa.. möblade om i vardagsrummet blev faktiskt väldigt bra om ja får säga de själv..
johanna kom hem vi la oss i soffan och kollade på SATC sen tände ja massa ljus och gjorde varma mackor perfekt till smekmånaden som gick på 4an..
nu ligger vi och vänta på att johannas dag kommer, hon fyller 21 om 45 min..

men denna kännsla kommer tillbacka. När ja  bara ligger i soffan och inte gör nått mer än att ligga och läsa massa bloggar...
 fan hur ska jag göra för att detta ska försvinna?!
jag hatar vården! ska detta hjälpa mej tycker ni?! då är ni dumma i huvet fittvård!!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min älskade vän!

Försök hitta något som du gillar att göra förutom promenader som är super bra!!

Det du talat om att läsa in nåra ämnen...sätt igång!! det blir lättare när man har mer att göra och engagera sig för, speciellt när det blir kontinutet dvs rutiner, om man har något inbokat varje dag hinner inte dessa tankar och känslor komma lika ofta...

Och vården....räkna inte med den... ta emot om det är tvunget och är BRA, men det bästa är är att göra det mesta själv...och det KAN DU!! Du har massor av Kraft i Dig och många runt dig som stöttar och hejar på!!!

För mig funkar yogan mkt bra...

Ha nu en toppen dag! tillsammans med Johanna på hennes födelsedag... Vi väntar på att kunna ringa o gratta henne, hon sover kanske fortfarande?!...

Älskar Dig!!!!!

Många Pussar o Kramar / Mamma

2009-01-20 @ 10:37:25
URL: http://isabell.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej min älskade vän!

Försök hitta något som du gillar att göra förutom promenader som är super bra!!

Det du talat om att läsa in nåra ämnen...sätt igång!! det blir lättare när man har mer att göra och engagera sig för, speciellt när det blir kontinutet dvs rutiner, om man har något inbokat varje dag hinner inte dessa tankar och känslor komma lika ofta...

Och vården....räkna inte med den... ta emot om det är tvunget och är BRA, men det bästa är är att göra det mesta själv...och det KAN DU!! Du har massor av Kraft i Dig och många runt dig som stöttar och hejar på!!!

För mig funkar yogan mkt bra...

Ha nu en toppen dag! tillsammans med Johanna på hennes födelsedag... Vi väntar på att kunna ringa o gratta henne, hon sover kanske fortfarande?!...

Älskar Dig!!!!!

Många Pussar o Kramar / Mamma

2009-01-20 @ 10:40:21
URL: http://isabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0