kan inte sova..

ligger i soffan la mej här så jag inte skulle väcka johanna som sover så sött.. jag kan inte sova.. hatar att detta mörker alltid ska komma och ta över! hela tiden!
vad ska jag göra för att de ska försvinna?

Har kollat lite på förhäxad som gick på tv<3  de är sjukt hur mycket jag älskar den serien! vill ha hela boxen!! blir glad när jag ser de:)

idag har jag och johanna städat lite, heller johanna har städat, jag har mest legat i soffan och tittat in i kuddarna...

tog mej ett bad för jag trodde jag skulle kunna slappna av då, men nej nej.. låg när i 5 min sen gick jag upp de va inge kul, bara jobbigt!
lagade mat med Micke och Johanna. Sebastian kom hit så åt vi mat och kollade på 2 spindelmannen filmer:)
de var mysigt!

Micke och Sebbe gick sen så  jag och johanna laddade upp med sex and the city!
underbar serie de med!<3

ne, om man inte ska somman till lite O.C här i soffan, de är ju också en super serie..och de brukar fungera.. offtast..




Du och jag föralltid gumman<3
de tta  är du och jag syran!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0