:'(

Idag va vi på veterinären med min älskade prins..
skulle ta bussen in eftersom vi hade bilden i stan emn som tur e  kommar bisse åkandes så fick vi åka in med henne! tack gumman<3

hos veterinären gick de så där:(
Vi va där kl 1 kollade dom lite på han så sa dom att jag skulle komma och hämta han vis halv 3.. jag och johanna åker till stan och till um.. p-piller för en miljon!! cp skada!

sen åkte vi och hämta kurt igen och jag får gå in i ett rum kurt kommer in han har tratt runt halsen och hon sa att dom hade opererat han:'(
blir så ledsen när jag tänker på de!
han ska i allafall vara inne nu i några dagar han ska få bo här hos mej och johanna!
han har fått smärtstillande och antibiotika...
och detta va självklart inte gratis!
fick tömma mitt konto och johannas konto plus kontanter!
nu är jag och johanna värdens fattelappar!!!
men vad gör man inte för min Älskade kurt! gör ALLT för han!<3

nu ligger han här och sover jätte trött eftersom han varit sövd... vill inte lämna han ensam i en sekund! tycker så synd om han:(
Nemo tycker också jätte synd om Kurt!



Nu ska jag lägga mej brevid denna låda och pussa och gosa med han!<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad hade hänt då? :( hoppas det går bra

2009-01-12 @ 22:16:53
URL: http://misseriksson.blogg.se/
Postat av: Andrea

vad hade hänt? hoppas allt är bra nu!

2009-01-12 @ 22:18:16
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0