vaken:P

vaknade lite efter 7 idag igen:P
men ingen som ringde denna gång i allafall utan lIllebror skulle till tandläkaren så mamma körde han dit. och lillasyster ville inte gå själv till bussen och självklart ställer storasyster upp!

nu ligger jag i sängen har pratat med Malin och Johanna dom ska checka in nu!
fan jag som hoppasde att dom skulle ångra sej!!
ja ja! tiden kanske går jätte fort:P

nu vet jag inte vad jag ska göra om jag ska sova en stund..ne, klockan 9 ska jag in till stan för att hjälpa mamma med ett av hennes konst grej;)
hihi kul kul:D

ne jag ska nog ta täcket till tv och kolla på dom 4 kanalerna som finns här!
japp jag talar sanning!! ettan, tvåan, fyran och sexan! de är dom kanalerna man kan kolla på!! suger gör det!
men som tur är har ju kanal 5 webbtv så jag fick se den rätte för rosing igår i allafall:D

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0