vaken!

nu sitter aj och johanna helt klar vakna!
jakbos kompisar har ringet miljoner gånger hem och väckt oss!
inte en utan 2!

igår va det super mys jag och johanna kollade på klassfesten superbra är den!
jag somnade i soffan, johanna försökte väcka mej men de gick inte jag var typ förlamad vaknade i ögonen men kunde inte röra min kropp! en väldigt obehaglig kännsla!

tillslut lyckades jag vakan johanna satt och slängde kuddar och sjöng ''ja må de leva''
du är så tokig gumman! kommer inte klara av att vara bort från dej i en månad johanan! vi är tillsammans dyngnet runt!:'(


sen kom i allafall min prinsessa Andrea!!<3
vi satt coh pratade sen gick vi ut för att möta gullepluttarna som kom från bussen!<3
jag coh andrea busade lite i snön! ja är ju inte van vi så här mycket snö och det är ju andrea så jag åkte ner i diket 2 gånger men lyckades få ner henne på backen en gång emn då åkte ja också ner:P

klockan 5 åkte vi och hämtade malin på sitt jobb!
åkte hem till henne en snabbis sen åkte vi hem och åt stuvade makaroner och köttbullar:D mmh!



momma, moffa och kusinen jack kom också hit:)
mamma hade bakat bullar så vi gjorde fetisgags bullar! men ja kunnde inte äta!
hade ätit så mykcet på hela dagen.. de är jag inte van vid jag är van vid ett nudelpaket på en dag..
heller en smörgås och nu får man ju mat hela tider!
måste ut och gå heller något annars kommer jag vara en sumobrottare när ajg komemr hem igen om en månad:P

underbar dag och kväll med nära och kära!
är så glad för att vara här hemma!!!<3<3

nu ska jag gå och kolla om mamma har kommit hem igen!
japp de har hon:D:D

och nu ska jag lägga mej i soffan och somna framför en film:)

pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0