utmanad av malin

4 saker...

Jag blev utmanad av http://zenobiia.blogg.se/.

Fyra tv program jag brukar se på :
brukar kolla på vänner, sex and the city, greys anatomy, desperat housewife .men nu kan jag int ekolla på något:(

Fyra saker som jag gjorde igår :
va på jamtli,  hos momma och moffa åt där och åkte lite kälke

Fyra saker jag längtar till :
johanna och malin kommer hem, sommar, får träffa sebastian igen:). och min födelsedag!!

Fyra saker som står på min önskelista :
må bättre, böjra på en kul utbildning, jobba lite, mer pengar

Fyra saker jag tycker om att göra :
Umgås med mina vänner, ute och promenera, Party och mysa med familjen!.

Fyra saker jag avskyr :
IDIOTER, , skitsnack, mörker och ensamhet.

Fyra saker jag åt igår :
Frulle, middag hos momma och moffa, en mini plopp, te och macka

Fyra bloggar jag utmanar :
Andrea, Bisse, Emelie och Kalle
;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh vad jobbigt ;)

2009-02-26 @ 17:24:04
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0