vinterliv

Sitter här i köket nu och har inget att göra.. jag och mamma har varit ut och gått  i en och enhalv timme! pulsade fram i 1 decimeter snö! de va jobbigt!! men muskler fick jag;) sen ikväll ska jag åka och simma med Andrea och micke:D
hihi!


MASSA kläder!


och rejäla skor ;)



igår va en bra dag! var på jamtil och hjälpte mamma med något konst skulptur av nått slag.. Annaklaras klass kom också dit och hjälpte till:) mycket skoj att kolla på dom!


detta hjälpte jag mamma med,
det är labyrint med is ballonger;)


denna bilden körde ja och mamma runt med:) hihi


Rallyföraren


fika




denna gubben skulle göra ett storsjöodjur i is!
(sebastian det är jag ju också bra på att rita i alla fall haha)



va ute från klockan 11 till klockan halv 3!
frös lite när vi kom hem till momma och moffa!
där fixade jag mina naglar och sen åt vi tackos;)

efter maten klädde vi på oss massa kläder! åkte och hämtade Andrea sen åkte till persåsen för att åka kälke!
det va inte min grej fick hemska deja vu:(


man va tvungen att ha hjälp om man skulle åka:P




Jag kollade på i stället:) blev väldigt sugen att åka slalom i allafall de ska vi göra snart lovade mamma:D
har inte åkte sen ja flyttade ner till varberg..


kom hem vid 10 och då ringde jag sebastian och drack te!
sen gick somnade ja efter ett tag..



nu ska jag hitta på något skoj med mina lillasyster<3
pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0