Tisdag

Idag tog jag mej en lång härlig promenad i de jätte vakra vädret!


kom hem och hoppade in i duschen eftersom ja skulle in till stan, men stod där för länge så ja missade bussen:P tänkte jag tar nästa då. segade så mycket att jag missade den bussen med.. sa jag till mej själv nu MÅSTE du ta nästa.. gick ut 10 minuter tidigare då;)
satt och frös! men då kom frazze körandes och han skulle med till stan då fick ja åka med han in:D
tack för det!

kom till matilda men där va de ingen hemma:P (jag skulle hämta min telefon som jag glömde i hennes bil i söndags)
så jag fick gå till sebbe, kom dit, ne där va det ingen heller..
då stod jag där i stan utan telefon visste inte vart dom var:P

gick hem till matilda igen för kolla om hon kommit tillbacka de hade hon inte:P
gick till sebbe igen han var inte hemma han heller..
så jag fick till rusta för att låna johannas telefon, och de va kallt kan ja lova:S


väl framme satte jag mej och var sur bakom kassan, johanna gav mej godis då blev jag gladare:P
sen kom sebbe dit med, vi gick och förstörde så johanna fick städa:P hihi
sen åkte vi hem till matilda för hon hade kommit hem:)
hämtade min telefon och åkte med sebbe hem för att vänta på johanna hon kom och vi hoppade hem till bua i forden..
hem till pappa prata lite och lekte med lillebror;)





Muskot! 4 månader gammal en lat och rolig lillebror<3 och sötast!!!




vi åkte hem, och nu sitter jag, johanna, emelie och sebastian i soffan och degar;)




Haha
va hos Sebbe förra veckan någona gång och hade inget och göra så jag måa han till kissekatt:D
visst blev han så söt:D



nu jag jag umås med mina vänner puss!





Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilken söt liten lurvig vovve :)

2009-02-18 @ 08:49:41
URL: http://zenobiia.blogg.se/
Postat av: sebbe

katten då? :P

2009-02-26 @ 02:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0