onsdag

Ligger i soffan och äter morötter och kollar på sex and the city filmen för andra gången denna vecka:) den är såå bra! och de kommer komma en andra film:D de ska bli kul att se:D

har varit hos Sebastian sen i måndags:) super kul och mys har det varit:D

idag har ja inte gjort nått, vi sov ganska länge:P kollade på tv.
sprang ni till stan snabbt sen tog jag och Sebastian en promenda till rusta, till johanna:)
följde med henne hem sen:) tror sebbe var lite less på mej:P haha


 

När vi kom hem kollade vi på top model finalen.. Grattis grattis McKey!
själv tyckte jag att Analeigh skulle vinna men Mckey är också väldigt duktig:)





igår gjorde jag det! johanna och sebbe hjälpte mej.. gicj bra fick prata med en jätte snäll P.
så nu ska vi se vad som händer.. lite skary kommer detta bli men hoppas de kommer gå bra:S



Nu ska jag kolla vidare på filmen och sen sova..
godnatt

Puss


Kommentarer
Postat av: Andrea

Du är så duktig och stark isa!

2009-02-14 @ 09:45:28
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0