mys fredag!

Idag har det varit en mys fredag!
vaknade ganska tidigt gick upp och åt frulle med mamma:)
satt med mitt nya bild progrem som heter picasa 3 (många som undrade )
super kul har gjort många fina collage:)

Jag och mamma en promenad i skogen idag igen. Super kul att ha någon att gå ut att gå med:)
vi såg massa djurspår:S älg, varg, lodjur, hare och en och annan fågel;) mamma försökte intala mej att dom inte va faliga:P men ja är osäker på om hon bara ljuger..

sen fick isabell köra lite bil:D dödskul va det!!!
och jag hade inte glömt så mycket om ja får säga det själv så va jag väldigt ducktig:)
sa även mamma att jag va!:)

efter det åkte vi och handlade och hämtade lillebror (men då körde inte jag:P)
när vi kom hem gjorde jag mer collage och läste vekorevyn:)

sen försvann mitt glada i mej för en stund, vet inte vad som hände men allt blev grått..vet inte om jag förstörde något där men de är bara så svårt att va utan dej!

men färgen kom ganska snabbt tillbacka:)
vi lagade mat, ja och mamma, kyckling gryta och ris;)
gott gott!
sen gjorde ja inte så mycket, jo vi åt maten med så klart:P

sen sminkade jag min lillasyster och hennes kompis som skulle på disco:D
 jätte kul va det man ser tillbacka på den tiden ja gick i 4-5 när ja skulle på haga disconen!

jag och andrea har pratat om det hela kvällen att vi vill vara så små igen!
vi 2 följde även med till discot en stund för att kolla. fick ju nästan glädje tårar när vi kom in i den gamla byggdegården:)
de såg nästan exakt lika dan ut som när jag va 7, 8, 9, 10 och 11 år och va där och lekte och när man belv ''äldre'' va ja på disco där och busade med killarna!
kollade runt och så som annaklara och hennes vänner gjorde så va vi för 10 år sedan!
åh så härligt vad det!!!<3
vi gick ohc kollade runt, i pyssel rummet, pingis rummet och kuddrummet (som nu inte va kuddrum men va då)

vi stannade i allafall en timme sen åkte vi till shell och hyrde en film, partik 1,5!
åkte hem till mej och duka fram chips och popkorn, super mysigt:D

filmen vad super duper bra vi hade jätte kul och mysigt!

Andrea åkte typ nyss och nu ligger ja i sängen och ska nog med sova:)

imorgon ska jag parta lite:D
ska bli skoj skoj!!

nu ska jag läsa lite:) toppen dag:)

puss och godnatt!


P.S, Matilda den boken du gav mej är super tråkig ju!!!





fina va?:D




Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ar glad att ni overlevde korningen :p

2009-03-01 @ 14:58:49
URL: http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0