Min helg!

Helgen har varit helt okej..

I fredags var jag med Sebastian hela dagen:)
vid 8 åkte jag till kalle på hans sommarfest fick ah min sommar klänning på mej de va kul:D
helt okej va kvällen, själv drack jag typ inget. men de va mycket blandat folk att kolla på, om man säger så..
Men man blir så sur på vissa som inte kan hålla koll på vad som är sitt och andras!! hoppas de löser sej gumman<3
Johanna kom och hämtade mej och körde med till Sebastian senare på kvällen:)







Lördagen
va jag på karlas hemma hos pappa firade mina systrar, lite sen kanske men ''bättre sent än aldrig'':P
mycket trevligt va de! busade med Hamilton, John, Emelie, Annabell och Johanna:D <3
jag och johanna gick hem vid 5. Jag la mej i soffan och johanna la sej i sängen..
vid 7 åt vi mat och börjae göra oss i ordnig för att gå till malin:)
kom dit vid 9 10 tiden:P
satt där och drack lite vin och pratade super kul:) de va jag, johanna, malin, marielle, alexandra occh vicky<3
sen kom också min kära vän fredrik med några killkompisar:)
sen vid 12 åkte jag, joahnna, fredrik och mailn med vicky in till stan, väldigt mycket folk på ber and bra men ja hade kul med vina älskade vänner!
vid 2 åkte alla hem men jag gick hem till sebastian:D
jätte mysigt vi låg och pratade jätte länge!
En toppen kväll!
tack alla mina vänner!!

 






söndag klockan lite innan 3 tog jag och Sebastian en promenda mot rusta och mött johanna:)
en härlig promenda:P



jag och johanna åkte hem åt lite mat, johanna gick till coffe och nu sitter ja ocg kollar på beck och äter MASSA morötter här hetl propp mätt:P
beck är kul... men ändå lite läskigt:P
ska nog sova nu när de är slut tror jag..
vill sova med dej!




Jag är nervös inför imorgon.. men ja vet att de är rätt att göra det men de är så jävla svårt!
ne får se hur de känns imorgon..

Du förtjänar inte henne! du förtjänar ett straff! svin!


Nu är beck slut..så nu ska jag borsta tänderna och lägga mej i sängen och  läsa lite:)

Godnatt<3


längtar till den 22/2 <3




Kommentarer
Postat av: Malin

Hade en underbar fredag och lördag tillsammans med dig hjärtat! :) Jag hoppas allt löser sig <3

2009-02-09 @ 08:51:31
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0