måndag

Igår låg jag och läste min bok.. jag läste 81 sidor!!
okej, jag låg vaken väldigt länge. kollade på klockan sista gången klockan halv 5...
men försöket soman flera gånger men gick inte, så då tog ja fram boken och läste mer och mer:P
Jag var faktiskt lite rädd. alltid när ja börjar skärmma upp mej själv kan ja inte sluta.. låg och trodde han ståd utanför och skulle knacka på rutan.. blev asa rädd när nemo ville in vid 5 tiden..  men ja tänkte en stund och fattade att de va nemo eftersom ja släppte ut han en timme innan.. men han fick faktiskt inte komma in, ja va så rädd att någon annan skulle stå där!
blä!

idag har jag inte gjort så mycket sov ganska länge.. duschade och diskade sen har jag just pratat med mamma i telefon.. Nu kanske jag ska ta mej en promenda heller så ska jag göra mej i ordning för att åka in till Sebastian.. humm..
kanske ska läsa lite i min bok:P ne de kan ja gör på bussen:)

ha de toppen!

hade inte behövt vara ''nervös'' i går i allafall eftersom ja aldrig åkte in.. känns bra och dåligt..men vet va du förtjänar.. tror ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0