HEMMA!!

Hej mitt vinterland! nu är jag HÄR!!

känns underbart att sitta här i köket!
har just äte frulle FJÄLFIL!! mmmmh!

synd bara att jakob och annaklara är i skolan! vi försökte få dom att skolka men lyckades inte:P


hade en bra helg!
ifredags låg och och myste i sebasitans soffa och kollade på lets dance och när lamen tysnar och lördag va de pack som gällde:( blä tycker aj det är!
va på kalas också till lilla söta melva som fyllde 3 stora år<3
de va super skoj!
sen va de mer packa och sen körde vi i snövädret in till vicky och där hade ja mina älskade tjejer!
vi satt och drack vin dansade och pratde!
älskar er mest!
min sebastian kom dit en stund med sen va de ber and bar som gällde;) skoj skoj!
snublade hem till sebasitan i 5 meter snö:P men de va kul:D
en super kväll synd bara att inte alla mina favorit tjejer va med!







vaknade tog en tidigt buss hem för va tvungen att packa:(
hade en mysig söndag med mina vänner!<3

coffe körde oss till tåget, matilda och sebasitan va även med på tågstationen!
kommer att sakna min underbara vännner så himla mycket nu! men jag kommer ju tillbacka nu ska jag njuta här uppe!

Min sebasitan saknar jag redan nu:( en månad kommer va en långtid borta fårn dej:( men ja hoppas att du väntar på mej<3



nu ska jag lägga mej i soffan och njuta av att vara här coh kolla på en film:) vet inte vilken än men jag och johanna har gjort en lista på alla filmenr vi ska se:D

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig redan! Det kommer vara tomt utan dig här nere. Njut nu så mkt du kan däruppe i norr :) Puss på dig! <3

2009-02-23 @ 11:54:03
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0