Hej mitt vinterland!

idag har de snöat här i halland..
ganska kul faktiskt :)
hade varit kul om de liggar kvar en stund så man kanske kan åka lite pulka:)

men de får ja göra snart ändå:D

för dej 22 februari lämmar ja denna äckliga hålan!!
åker hem till min mamma och min familj och myser!

ska bli så härligt att lämna denna ÄCKLIGA hålan för en stund!
efter allt som hänt nu de senaste dagarna så känne ja att jag behöde mysa med min familj och vänner!
kommer sakna min RIKTIGA vänner men ja vet att dom finns där för mej och förstår!

jag vill tacka vissa av mina vänner som ställde upp för mej i går och hjälpte mej!
tack! de betyde mycket<3

Och ett stor tack till micke som hjälpte min data när han låg på dödsbädden!
va helt förstörd där ett tag.. tack så mycket älskling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt för dig gumman :) Du kan verkligen behöva komma uppåt och vila upp dig, det förtjänar du :) Puss på dig! <3

2009-02-05 @ 08:48:53
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0