Beck och målning..

denna dagen har varit lugn.. har varit hos sebbe hans kompisa kom med.. sen gick ajg och mötte johanna som hade jobbat, vi gick hem till matilda och hon var gulligast coh körde oss hem:) väl hemma orkade ajg inte göra så mycket alls:P coffe gjorde mat åt oss.. de va ganska gott har ätit godare men de gick ner:)

Nu ligger i soffan, har nyss kollat klart på Beck:) och nu är det scrubs:) hihi
de är jag och Nemo:) Doris springer för fulli i hallen men hon har inte kollat på filmen:P

Oscar var här en liten stund i dag pratade lite och så men de bästa va de att han frågade om ja ville ha kurt i veckan:D
jag blev super duper glad!! så nu ska min älskling bo hos sin mamma tills lördag heller nått, eftersom jag åker till Östersund på söndag:D Längtar!!

medans ja kollade på Beck så blev de tråkigt så jag tog fram färg pennor och ritade lite:)







men nu ska jag lägga mej i sängen och läsa och sitta lite vid datan..
Hatar att jag bor en cm ifrån dej:'( väldigt läskigt att sova när det är så..


Kommentarer
Postat av: Anki

Va, fint målat!!!mom<3

2009-02-17 @ 08:21:21
URL: http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0