Barnvakt!

Barnvakt till lilla prinsessan idag!

Kom hem till Familjen Nilsson/Eriksson vid kvart över 6. Jag var faktiskt inte så jätte trött så fast ja legat upp sent och läst i min hemska bok nästan hela natten lång..
Familjen Eriksson/Nissson stod i dörren när jag kom och lilla vida sov..
Dom åkte till jobb och dagis jag satte mej i soffan och kollade lite på tv försökte sova lite så jag inte skulle bli dödstrött sen när hon vaknade. Jag sov väl i en halvtimme sen hörde ja Vida.. gick in i hennes rum och de kom en hemsk stank.. jaha! tänkte ja då va de bjöjbyte då... blä!
sen åt vi lite frulle gick väl så där så tidigt på morgonen och efter de bjöjbytet:P
men vida åt glatt:P
Vi lekte i soffan och på golvet fram till klockan 12, då åt hon lite mer mat och sen va de sov dax igen..
när hon sov tänkte ja nu ska jag försökta sova men nej nej, jag somnade inte! låg i soffan en timme sen vaknade lilla trollet igen..
Och då blev ja trött, när ja hade varma gosiga Vida i knät då ryckte de i ögonen.. men hon piggade upp mej efter någa rykningar:P

Vid 3 kom Pernilla och Melva hem igen, vi fikade och jag och Melva lekte..

jag gick väl hem vid 4 heller nått..


frulle;)


gullepluttan!


''Läsa'' böcker gjorde vi, fast de va ju mer peka än läsa;)


<3


så söt är hon!



kul!


provade Pernillas glasögon


jag är så blek måste SOLA!!!


När ja kom hem så prata ja med malin i telefon super kul att prata med dej gumman va ett tag sen! hon hade glada nyheter:D
 Sen tänkte jag nu ska ja sova! hämtade mitt täcke och tänkte lägga mej i soffan men när ja ska gå in i vardagsrummet så känne ja hur mycket ja mådde illa så ja va tvungen springa på toan och syp:S vet inte varför.. men ja somnade sen.
Jag vaknade när Alexandra plingade på dörren, vi satt och prata en stund och tittade på tv, sen gick hon och jag var ensam en liten stund. Johanna och emelie kom bort vi kollade på tv och så..

sen blev ja lite ledsen så jag coffe och johanna körde och hämtade sebastian i karl gustan en lång och tråkig väg mitt ute i inganstans mörkt va de med plust att de snöade jätte mycket:)

nu ligger jag och sebbe i sängen och pratar jag har målat en asa snygg bakrund på hans data;)

en ganska bra dag har jag haft super kul att vara barnvakt iallafall!

förlåt att jag gör så här vill inte men de blir bara så och jag kan inte hindra det:'( ska försöka men de kommer inte bli lätt!


Nu ska vi sova i allafall:)
godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0