snart jul <3

hemma i det super härliga och söiga östersund! känns super härligt! varit här nu i 3 dagar och det jag ha gjort är att myst med mina familj och mina vänner bakat massa julgott och varit på stan:)

köpte fektiskt en julklapp till mej sjävl i dag med:P (från presentkortet som jag fick sebastians) en tröja, en tunika och ett skärp:)

känns super härligt att vara här med min underbara familj!
men skälvklart saknar jag mina sebastian och mina vänner:)


tog super fina bilder i dag:)











såå vackert är det här!!
ville ta många mer men minneskortet blev fullt:P

här är lite bildet från pepparkars bakningen i går:)



annaklara hjälpte till första plåten:P johanna och andrea satt vid datan:P



bästa bagaren;)




hög 1



hög 2

hög 3



stolt!


nu ska jag och lille bror krypa ner i sänger! våningsäng! jag nere coh lillebror uppe:) <3

puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: sebastian

Va fint det är Isa! Önskar jag var där med dig nu!! Puss mitt Hjärta!

2009-12-24 @ 01:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0