juldagen!

Nu är julen över.. ett år till nästa jul:(
hade en super duper mysig julafton som vanligt:)

nu sitter jag här och kollar lite på s'llskapsresna;P ska snart åka till momma och moffa och äta sen vidare till lovisa på förfest:) de blir jag lovisa, johanna, andrea, oscar, emil och tobbe:) sen ska vi dansa dunder mycket på g3!

i julklapp fick jag värdens finnaste pressent! en jätte fin klocka av min lillebror och pengar av mamma och urban!
i våran familj lottar vi ut vem man ska ge till! jag gav jätte fina toffler till momma som hon blev jätte glada för:)



vi leter julgran i skogen dagen före dan:)


mamma jag och jakob ute och hugger gran tog självklart den högsta vi hitta;)



så här fin är den:)


massa julmat på julafton!


hela gänget<3


denna julen hade vi kom det ingen tomte så urban läste alla julrim:)











denna klockan fick jag av min lillebror! jätte glad för den!







vårt vackra hus<3

nu ska vi snart sätta oss i bilen och åka! och självklatr är jag chauffören;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0