Hemma på kungsgata..

och inte en enda snöflinga:( men skainte häga läpp för det..
tågresan gick bra förutom att jag inte sov så skönt och när vi kommer ner til hässleholm där vi ska byta tåg till varberg har det gått för vårt tåg va försenat så vi får sätta oss i en taxi (som sj betalde) och att åka en lång taxi resa på 2 timmar är inte kul när man har sovit dåligt på et tåg..
men vi kom fram tillslut och min vakra sebastian kom med coffy och mötte oss på statioen sen gick vi och åt sushi:D
min bisse kom hem till mej senare och vi åkte och handla allt tll nyår! och det va väldigt mycket med kommer blir super mysigt nyår!:D

nu håller jag på och tvättar kläder och i kväll ska jag göra yoga!! har inte gjort de på ap länge!



xoxo!

Kommentarer
Postat av: amanda

vil hellre att det snöar än hur det är ute nu

2009-12-29 @ 16:07:37
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: andrea

Inte en enda snöfinga?? tråkigt. :)

2009-12-30 @ 01:49:08
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0