underbart!

Yran har varit hela underbart kul!
de bästa va veronica maggio och de störsat var lady gaga..
hade det super kul med alla mina vänner! gamla klassisar och andra!
har miljoner bilder! men dom finns på facebook!

mina brudar från varberg åkte hem i går, men ja stannar i några dagar till här uppe i norr! i den underbara sommaren! har just kommit in från har hoppas studsmatta och varit ute och gott! okej det va mycket mygg men sjön är helt spegelblankt och det är blommor, träd och buskar överallt!

























idag har vi varit på stan och jag shoppade lite;)
köpte en bikini som ja inte gillade så jätte mycket med den va på rea och jag behövde en!
sen köpte jag ett par cinos 2 klänningar!

sen träffade vi mammas kompis och hon jobbar inom naturläkemedel nått så vi följde med henne till hennes kontor och jag fick ta av mej trögar och hon kollade på mina fläckar!
så i stället nu för att jag ska hämta ut en salva för 400 kr som jag inte ens vet om det hjälper så har jag fått  homeopatmedel och te som ja ska dricka och smörja in mej med;)

så nu får jag lita på de naturliga;)

spelade även minigolf efter vi varit där! jag vann!! om man räknar att den som vann skulle ha mest poäng;P



shopping bagen ;)







<3



nu kollar vi på allsång på skansen:)

ha det toppen puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0