o.c

Ligger i soffan va bara på jobbet på förmiddagen i dag, orkade inte mer..
hur ska jag bli bra för alltid?
så nu ligger jag i soffan och kollar på o.c sista sesongen men ska ut och springa snart för att försöka må bättre..

min helg har varit super bra! fredags va vi hemma hos mitt hjärta och drack lite vin, och på lördagen åkte jag och johanna hem till pernilla och firade som fyllde 30 förra vecker!
söndagen va mest lugn!

toppen helg!

ville bara bekräffta att jag är kär! mitt och sebasitans hjärta har hittat tillbaka till varandra! började i oslo sen har allt falligt på plats och är hur glad som helst för det!

synd bara att allt inte kan få vara bra i mitt liv.. när jag är lycklig så blir det fel i min kropp!

ne nu hoppasr jag i springkläderna, allt snurrar i mitt huvud nu när jag skriver..

      




ligger även och lyssnar på denna
Älskar änglagård!
2an gillar jag bäst men det är för jag såg den före jag såg ettan då blir den bättre:P




så är det ju mio min mio som jag alldid lyssnar på!
älskar denna låten!
saknar min mio!<3
och min kurt med!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0