Lördag morgon!

ligger hemma i soffan ensam, och har ätit lite havregrynsgröt med äple och kollar på vänner;) nu ska jag sätta ihop min bryå! gör det sjävl nu så att inget kan gå sönder!!

igår va jag på jobbet och det va så där inte så jätte roliga arbersuppgifter men jag övarlevde dagen!
när sebastian slutade skulle iv iväg till ikea och byta en pinne som han förstörde när vi skulle bygga i hop min byrå!
sebastian kommer hit och lägger sej på soffan och sover medans jag tvättar coh byggerihop johannas byrå! och han vakanr av att jag skriker! jag lyckades bygga ihop den helt sjävl! jag blev så glad att jag fick tårar i mina ögon!
men vi kom i väg halv 6 här i fårn men va tvungen och åka tilll kvantum och handla och se till bisse och hämta kvittot:P
vi kommer till ikea vid halv 8:P
men sebasiten får korv och jag får en ny pinne så alla va nöjda och glada!
vi åkter hem och jag lagar mat! lax klyftpotatisar sås och sallad!
vick och bort och åt med!
eftermaten lägger alla 4 i soffan och kollar på wallander!

härlig fredag!

nu ska jag ha en härlig lördag och det börjar bra!:P
ikväll ska jag få ha sebasians lägenhet och för hoppningsvis kommer mina gammla klassisar från östersund ner! inte alla men oscar, linus och tobbe!

nu ska jag sätta ihop min byrå sen ska jag följa med vicky ner till stan:)

ha en toppen lördag det ska jag ha!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh hälsa från mig =)

2009-08-29 @ 21:34:32
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0