holiday club

Ligger i sängen och lyssnar på håkans kärleks låtar! underbart<3

idag har jag kör 26 mil! till åre fram och tillbacka!
vi va på holiday club! på ett jätte fint badhus:)
det va super kul men det va så kallt i vattnet satt mest i bubbelpolen heller hoppade omkring i basängenna så man skulle hålla värmen men tillslut gick ajg och la mej i ett solaruim i en halv timme! då blev man lite varmare iaf:)



den bäste chaffören!



jag hade med mej mitt te som jag ska dricka massa av så mina prickar ska försvinna:P



och mina piller! hehe



åre



åre





min fina klänning som jag köpte för 50 kr!!;)





jätte fin utsikt i dom stora fönstrene..



mamma alltid med filmkameran och en bok:P



en jakob och annaklara och en halv ubbe;)





jätte fin basäng, syns inte alls på bilden men det lyste neon i det när man skvätte:)



det va ett jätte fin bad hus! synd bara att jag frös så!

när vi åkte hem svängde jag för bli en resturang och vi åt mat:)
vi kom hem hit kl halv 10 och då har jag bara legat i soffan! är super trött men va uppe sent i går så det är säker därför..

nu ska jag försöka sova! (kommer somna på 2 sek:P)

imorgon ska jag byta min chinos till en mindre storlek, tvätta och packa sen åkte jag från vackra jämtlan och drar till norge;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha din mamma är som pappan i sunes jul ;)

2009-08-05 @ 09:31:40
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0