sommar/vår mys!

ligger ute på en filt i solen! och äter frusna hallon:D jätte mysig är det!
inatt har jag sovit jätte dåligt:( inte många timmar sömn på soffan..
tog 20 i 8 bussen in till stan va på mitt möte som gick super bra:D
imorogn ska jag ta samma buss för att titta på mitt ''nya jobb'' hihi!!
börjar på måndag:P
är ganska nervös.. heller inte nervös ute mer rädd men kommer säkert släppa efter imorgon.. förhoppningsvis:S
sen idag när jag kom hem la mej mej i soffan och viljadfe lite sov en timme sen åkte johanna till jobbet då låg jag kvar en stund och sen tog jag en promenad! det är såå härligt att vara ute och gå nu! blommorna har kommit fram, löven börjar komma på träden och solen skiner! mmmh!

Igår hade jag en härlig dag:) tog en långpromenad, gick bort till Amanda satt i solen en stund sen gick vi till ica och efter det gick jag hem och städade lite.. sen kom min sebbe som fyllde år:)  först myste vi bara sen började vi med maten och det va grillning på menyn;)
när johanna kom hem från jobbet åt vi! och det va mummsigt:)
sen gick vi och hyrde fim (en svin dålig) men sebastian fick välja eftersom han fyllde år..

kom hem och började kolla på filmen men jag och johanna tyckte den va så dåligt (tror alla tycket den va dålig det va bara sebbe som inte kunde erkänna att han tyckte den va dåligt eftersom han valde den) så vi började med pannkakståtan!:D det va jätte kul att göra den! och den blev sååå snygg! haha!

så åt vi den kollade klart på filmen och sen somnade ja och sebbe ''gott'' i soffan:P

nu ska jag vänta till min johanna kommer hem då ska vi yttligare en gång gå och sätta upp lappar över hela bua för att leta efter kära Nemo!!
jag vet att han lever! jag drömmer om han hela tiden! det är någon som har tagit in han heller matar han!
ååh vill bara att han ska komma hem så man slipper oroa sej över det!
så man vet att han är i tryggt fövar<3










Kommentarer
Postat av: Andrea

har du fått jobb isa?? :D varför har du inte sagt nått!? :D

2009-04-22 @ 11:06:14
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0