Onsdag

Det gick bra idag!
men det känns nervöst att börja på måndag:S
nu är ja lite nere och så ser ajg aldrig fram emot nått men det blir säkert bra! får inte tänka dåliga tankar om mitt nya jobb då vill ja inte dit.. ja är knäpp!

ska berätta vad det är!
det är ett ställe där det är något ungdomar som har varit arbetslösa länga som får göara lite små saker för att ha nått att göra, prova nya saker, bestäma vad man vill jobba med sen och få arbetstider och så... jag bara önskar just nu att jag kommer trivas så allt kan kännsa bättre i mitt liv..

när jag kom hem idag vid 11 tiden så tog jag en promenad med Matilda, johanna och 2 vovvinga!
när vi kom hem åt ja och syrran brunch sen la jag mej i soffan och här ligger ja kvar.. men ska nog gå till matilda så jag slutar deppar!

hatar dom här mörka tankarna:(
ligger och lyssnar på säkert det känns lite bättre då..
men förstår inte varför jag bara inte kan vara lycklig..

ikväll ska jag och johanna äntligen TVÄTTA!!!!
har INGA rena kläder!







När det kommer så nära, är det bara sådär..

Kommentarer
Postat av: Malin Stenman

Lycka till med det jobbet hjärtat! Kan vara skönt att få nånting att göra under dagarna :) Pusspuss <3

2009-04-22 @ 14:20:47
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0