min vecka

denna vecka har varit helt okej!

i måndags var jag med min vicky vi gick på stan jag hittade min vår jacka på gina triko jotte fiiin va den så om det är någon som har 400 kr kvar och inte vet vad den ska gör med pengarna så kan ni ge det till mej:P hehe vi åt sushi och sen åkte vi hem till vicky och satt ute i solen:) underbart! tack för en toppen dag med dej gumman!<3



tisdags va jag bara här.. va så snäll så jag tog fram damsugaren coh städade sebbes lägenhet! och det blev fiin och det var kul hihi!

Onsdag va jag med min matilda och hjälpte henne i hennes lägenhet vicky vad också med! vi åt thaimat och kollade på film och sen gick vi ner till stan och kollade lite kläder.. det va jätte kul vi gick och skoja och sktatta sen försvann allt på 1 sekund när ajg såg de.. det blev väldigt jobbigt för mej men ja försökte hålla humöret uppe så gått det gick ( men gick inte) hur ska jag ta mej till kan jag inte gå omkring i varberg heller?! måste jag sitta och gömma mej hela tiden?
har alltid lika kul men mina favvo tjejer! älskar er!



vi åkte hem till tilda igen och kollade på film.. sen hjälpte ja tilda med disken så gick jag till sebbe igen..när han kom hem från jobbet så tog vi en jätte mysig promenad mys mys!!



och nu idag? vad har jag gjort? ne inget:P haha gått ner till tvättstugan och hängt upp sebastians tvätt som han glömde i går.. sen har jag legat i denna soffan:) hihi det är kul men ensamt.. vill gå ut i solen men men vill ju inte gå ut och sätt sej på gatan:P ne.. ska vänta på att matilda slutar och sen gå hem till henne:)

snart kommer min johanna hem!!!! inte imorgon men nästa:D:D
saknar henne såå!!



syskon kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0