lat!

har det toppen hos min sebastian på dagarna springer ja runt i stan typ.. har varit mycket med min matilda gumma och självklart med min sebastian!
tisdags heller om de va onsdags så tog jag med en härlig promenad i solnedgången på strandpromenaden och i torsdags va ja och matilda ute och gick och åt glass i hamkiosken dunder mysigt nu när våran är här och det är sool!

fredags kväll va jag med mina tjejer<3
skulle vara hos matilda först med hon och kalleballe blev sjuka och la sej i omgångar coh spydde på toa:P hehe
så vi bestämde att vi skulle vara hos vicky istället.. men när sebastian kom hem från jobbet mådde han inte heller bra kräkters så jag tog fram en handuk att andades i och vikcy kom och hämtade mej:)
så jag fick middag där super mysigt va det<3
sen kom Amanda, Madde och Bisse så satt vi nere och drack vin pratade massa och busade:D
vi bisse körde ner mej vicky och madde till stan vid 12 så va vi på ber and bar..
men de va väl så där men ja och vicky roade oss vi spelade black jack:D haha

på lördag vaknade jag enasm hos sebbe han mådde bättre och hade åkt och jobba:(
mådde så där hela lördagen hade tänkt att ligga och kolla på film men vicky ringde vis 7 och fråga om ja ville följa med till louise och ja gjrde det.. men dricka det gick inte så bra alls så ja tog det ganska lugon drack en cider och 2 öl.. sen sket ja i det.. följde med till krogen i allafall och träffade massa fulla människor så vid 12 gav jag upp och gick hem till sebbe och kollade på tv..

julle ringde och väckte mej vid 3 och frågade om han fick sova på soffan och snäll som ja är fick han det:D

han väckte mej tidigt och nu hela dagen har jag legat i soffan och tittat på tv.. känner mej såå jävla lat måste ta en lång promenad i morgon om inte springa lite.. nu har sebastian kommet hem så jag ska lägga mej och mysa lite med han..

puss och hej!

en vecka kvar nu sen kommer du hem igen gumman<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

saknar du dagarna vi spenderade på badet?;)



Spelade du black jack ?? :Phaha!;)

2009-04-05 @ 17:29:42
URL: http://misseriksson.blogg.se/
Postat av: Malin Stenman

Taack hjärtat! MISS YOU!! <3

2009-04-09 @ 09:07:25
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0