hej!

tjena bloggen:P
va ett tagsen jag skrev:P det har väl inte hänt så mycket i mitt liv på 1 vecka.. mer än att johanna har ju kommit hem och vi bor i lägenthetn igen och det känns inte så kul men underbart att johanna är vid min sida igen<3
förra helgen grillade vi! hur underbart som helst! sen denna vecka har jag varit med min johanna vi har shopat aledes för mycket som vi inte har råd med!
vi va på kungsmässan i tisdags då köpte jag en vår jacka, 2 linnen och en väska. sen åkte vi in till stan på onsdag eftermiddag för vi inte hade något att göra då köpte jag en jack/tröja och en stickad tröja... har säkert glömt något.. låter inte så mycket med för mej är det mycket slantar men det är ju alltid kul med nya kläder:P

I fredags va jag med min johanna på dagen satt i den underbara solen!
sen va jag med min matilda vi satt hemma hos henne och drack lite vin pratade och myste! marty kom också bort och det blev många glada skratt som vanilgt! underbart!



lördag sov hos min sebastian och vid 2 tiden gick vi till stan och mötte upp johanan och coffy vi gick först lite på stan sen gick vi till harrys och åt lite mat:) under mys!
sen åkte vi hem till bua och gjorde oss i ordning för att gå hem till malin på ostbricka;)
där va det jätte mys kul att träffa tjejerna i gen<3



alla på bilden va inte med ja saknade bisse och julia.. amanda va också med en stund och mia malin och lina:)

söndag gjorde jag inget! bara slappade:)

och Idag är det inte vilken dag som helst! nej det är min sebastians födelsedag!!!
vi sov här hos oss på soffan;) klockan 6 går jag upp och gör lite frulle till min gos!
sen åkte han till jobbet och jag somnade om:)
så ikväll ska vi vara här och grilla och jag ska göra pannkakstårta!
hihi:P



Sebastian!! 23 år idag! haha

nu ska jag och johanna ta en promenad sen ska jag sola med amanda! han känner sej som en blekis när man bor med en neger:P

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0