första dagen på nya jobbet!

japp då har jag haft min första dag!
vaknade kl 6 och va jätte nervös så att jag började må dåligt men ja gjorde mej i ording och hoppade på bussen till ullared klockan 08.05 utan att täka.. hade lite panik men försökte inte tänka så mycket..
kom dit och blev vart välkommnade av min hanledare Pelle!
jag fick COOLA arbetskläder!! stora arbetsbycker med stora fickor och en mysig huvtröja! jag tänkte yes jag ska gå om kring i mys kläder om dagarna!! inte så stor förändring i ''mitt gamla liv'':P

jag träffa min arbetskamratar det är jag och 5 killar! haha!
 sen åkte vi bort till rollerblades ringen i varberg  jag fick sätta mej på en åkgräsklippare och pelle visade hur man skulle göra!
det ända som gick igenom mitt huvud när jag satt där i mina kläder va! oh my god! vad håller du på med isa! vart är du på väg! ha ha!
men det va helt okej..
sen åkte vi och fikade sen fick jag ett kratta och började kratta i buskarna vid ett ålderdomshem..
så om ni åker för bi när man kan åka rullskriskor så kolla in gräsmattan i mitten!! den har jag klippt:P

jag slutade kl halv ett typ.. kommer att sluta dunt den tiden ett tag fram över..

johanna kom och hämtade mej och vi åkte hem åt lite och kollade på sex and the city somnade och sov en stund och vakna av att Annabell och Irma kom hit utklädda till tanter:P
dom är så tokiga ungar men ur gulliga:P

sen gick vi hem till pappa och busade och sen till pernilla, nicklas, vida och melva!

nu ligger jag i soffan och väntar på att maten ska bli klar.. jag har gjort ris och hjälp johanna att gör kaslet:)

min helg har varit toppen!fredags va vi flickor hemma hos min prinsessa matilda och drack lite vin och pratade!
och lördag dag vaknade jag brevit min tilda och vi tog med oss frulle och gick ut och myste i solen hela dagen, malin kom och gjorde oss sällskap en stund och johanna,när hon slutat jobbet..

på kvällen va det grillning hos min andra prinsessan Bisse! den va dunder mys vi gick ner till marinan och och bisse hållde ihop hela kvällen sov även med henne! tack för det<3

söndag satt jag och bisse och kollade på robinson sen gick jag hem och va med kurt!
johanna kom hem då kom även coffe vi åt mat och sen kom även min sebbe och vi kollade på film och myste!
det va min helg det!

den va jätte bra jag är så glad att jag har mina underbara vänner!! älskar er mest!!


Kommentarer
Postat av: Malin Stenman

Låter som om du kommer trivas med ditt jobb iaf :) Roligt att få nånting att göra kan jag tro?

Älskar dig med babe!! <3

2009-04-28 @ 10:05:15
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0