..

ligger i sebastians soffa och känner mej nere.. har gjort de hela dagen..
pratade med min mamma förut och hennes varma och kloka ord fick mej att må lite bättre men det är jobbigt nått är jobbigt.. vet inte varför, med det kommer tårar..
men jag ska bita i hop och ta mej en promenad..

idag har ja varit en snabbis på banken när ja va klar där så gick ja till br för att kolla om bisse jobbade men hon hade redan slutat så jag gick tillbaka hit  sen har ja duschat och legat och kollat på tv..

nu ska ja gå ut och gå..
ha det!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Attans att jag hade slutat ! Vi får hoppas på bättre lycka nästa gång ;) Pusspuss

2009-04-01 @ 22:58:56
URL: http://busbisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0