Vår tågresa!

ja våran tågresa! den var väl så där!
första tåget var försenat i en halv timme, när vi hade kommit på så säger gubben som jobbade på tåget att vi inte kommer hinna med vårat stockholms tåg så vi skulle få ta ett annat som gick en timme senare.. ja och johanna suckar för vi hatar att vänta.. men vi fick INTE sitta och vänta på göteborgs central.. utan vårat tåg fasnade i lisebergs tunnelen..
första halvtimmen satt jag och johanna bara o sktattade åt alla som klagade på sj:P
'' ja de här var sista gången jag åkte med sj i allafall''
och några ungdomar/ barn som hade panik för dom skulle också med stockholms tåget.. men ja och johanna som vanligt brydde oss inte vi tänkte vi kommer hinna:P

men chaffören sa de att vi inte kommer att hinna för vi var fast i den tunnelen i en timme..
han bokade i allafall 4 taxi bilar så vi som skulle åka vidare skulle ta men atta sprang ju på dom jävla bilarna så jag och johanna fick ingen bil... här de va 5 min kvar så lyckades vi få en bil.. mamma satt hemma och pratade med en gubbe från sj som försökte hålla tåget.. när vi kom ur taxin visste vi inte villket spår tåget var på vi bara sprang! vi sprang på första tåget (som de stod stockholm på:P) hon skulle just stänga dörrana och stod och blåste i en viselpipa.. vi fick iallafall platser på de tåget i första klass;)
de var jätte härligt i allafall! jag satt ohc spelade the sims och johanna satt vid sin data..
men vi fick reda på att vårat tåg från sthlm till öst hade vi 5 min att springa till så jag och johanna fick springa igenom hela centralen och springa till även de tåget:P

de tåget var inte alls lika skönt att åka osköna säten och massa barn skrik och ja,,
trodde ja skulle dö där ett tag.. men vi piggade upp varandra<3

VÄL HEMMA!!
kännde så bra att gå in i detta huset!
när vi kom in hade ubbe gjort tacos så vi satte oss ohc åt malin hade vi också hämtat upp så vi satt vid bordet jätte länge och pratade och hade super kul!


min nya hårfärg;)

LOVE!

nu ska jag klä på mej och gå ut och leka i snön!!!!!
sen bär de in till stan för att party!!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en liten jobbig resa upp, men nu är ni ju framme iaf :) Jag hoppas ni har det underbart!! Snygg hårfärg dessutom, passar dig perfekt! Hälsa Johanna så mkt. Puss <3

2008-12-20 @ 18:12:52
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0