Tårar..

Ikväll har de kommit mycket tårar ut mina ögon.. mycket blandade kännslor!

Kollade på svenska hjältar 2008 och de va väldigt kännslosamt!
tänkt en man som räddat en hel familj från en brinnande lägenhet. heller en ung pojke som räddade en äldre man som hade drunknat och var nästan död.. ja de är tur att de finns såna människor i våran värld!!!
Några som inte borde finnas i våran värld är pedofiler... kollar på wallander nu och mer trårar och på ett helt annat sätt blir så arg när ja ser hur människor kan tänka! HATAR såna människor förtjänar ett plågsamt liv!

min helg i alla fall har varit jätte bra!!

Fredag:
Lussebak, thaimat och innebandy mycket kul!

Lördag:
ensam på dagen tog de väldigt lugnt sen började jag göra mej i ordning för party!
när ja äntligen var klar så gick ja hem till Bisse och kollade på när hon gjorde sej i ordning och sen var de dax att åka in till Matilda!
kom väl dit lite efter 6..heller om den hann bli 7?.. ja iallafall så var de en toppen kväll hos matilda! vi spelade något slagt öl spel men själv drack jag inte så mycket men hade som vanilig lika kul ändå:)
vid 11 gick vi till krogen så satt vi där hela kvällen:)
men lite problem så brev de ett bra slut på kvällen och hela kvällen var TOPPEN:)

     

tack alla mina tjejer!
älskar er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0