stan..

Hej hej!

Har nästan nyss kommis hem från stan, åkte in vid 10 träffa psykologen sen gick ja ner till stan  gick själv i  30 min typ sen kom johanna från jobbet och vi började yttligar en jakt efter klänning till morgondagens bröllop... vi åt lunch med johannas jobbarkompis och hennes vän och de tog lite ut på tiden så de slutade med att jag och johanna typ sprang igenom stan..
fick iallafall med oss två ganska fina klänningar hem, likadana en blå och en lila;) hoppas nu de blir bra.. man får inte ha på sej svart heller vit och de ska ja lova er att de är inte lätt att hitta något som inte är svart heller vitt här i lilla varberg..
Pratade med en tjej som också ska på bröllopet och hennes kille/man fick inte äns ha en vit sjorta.. så de är stränga regler på de:P ja och johanna vet inte om vi vågar ha svarta strumebyxer:S men men.. hoppas de inte är så farligt..


ikväll vet ja inte vad jag ska göra..johanna var sugen på gå ut sa hon så kanske följer med henne:)


 denna klänning är de, Joahnna ska ha den lila och jag en blå:D

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha. Vilka löjliga regler :P När vi var på bröllop var det endast vitt vi inte fick bära, men en vit skjorta gjorde ju inget :) Så jag hade en svart klänning med vita mönster i... Ha nu så kul på bröllopet :D Puss <3

2008-12-05 @ 21:14:13
URL: http://zenobiia.blogg.se/
Postat av: Malin

By the way, snygg klänning :D

2008-12-05 @ 21:15:10
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0