Ny hårfärg!

Idag har ja tagit de lugnt på dagen oh stress på kvällen! som vanligt när de gäller mej och johanna:P har fått de ifårn våran lilla mamma:P

Bisse kom hit lite innan 8 och skulle färga mitt hår:) de gjorde hon toppen bra är numera röd/brun hårig lite lila också blev väldigt nöja faktiskt (bilder kommer sen är så ful så tog inge kort nu hehe)..  sen lagade ja och bisse mat och vi och johanna och emelie kollade påå film och hade de mys som vanligt massa skratt haha! dom hjälpte även mej och johanna och packa eftersom vi inte är så bra på det:P
johanna hade inte ens börjat vid 9 tiden och ja slängt ut massa kläder på golvet.. så johanna och Em gick in i sov rummet och började där. jag satte mej på golvet i hallen och började gå igenom min klä hög och bisse vek ner dom i väskan;) TACK SÅ  JÄTTE MYCKET ALEXANDRA!!!

har alltid lika kul med er tjejer!<33

när tjejerna gick så började jag och johanna att slå in alla julklappar.. vi satt på golvet i köket och skrattade vi är kanske inte helt bäst på slå in packet inte jag iallafall:P haha
sen börjde vi och städa lite och så.. nu är det jätte fint här och det är typ 7 timmar tills vi åker:D

Andrea!! du måste packa fort ja saknar dej så!!! du MÅSTE vara med på lördag!

ne nu ska jag sova så de blir morgon fort!

hoppas ni kommer ha en kul osnöig kul här i halland!!(moohaha)

puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha. Ja snö lär vi ju inte ha iaf ;P

2008-12-19 @ 11:40:25
URL: http://zenobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0