Mys!

Nu ligger jag här  i sängen med mina underbara syskon och myser<3

gårdagen var super duper toppen!
jag mamma och jakob var ute och gick och hittade våran julgran som vi ska hugga idag:)
sen åt vi god mat och gjorde oss i ordning för party!
Mamma körde oss in till stan och jannice:) där hade vi våran Malin!
drack lite vin och pratade och hade skoj!
vid nio tiden kom min princessa Andrea! och då var vi samlade igen! hela vårag 'gäng'' vårat älskade järn gäng! vi som alltid under så många år har haft så kul med!!! älskar er till tusen!

sen vid 11 drog vi ner till krogen och till g3..
gratis kom vi in för de va en liten tjej som fixat biljetter till oss;)
sen började vi dansa vi dansade hela natten lång! på en två ja till och med tre stora dansgolv som de va på de ställt och de va rök och blink ljus! ne de va sjukt hur kul det var alltså!!!

sen drog vi till kebab baren och åt och skrattade över hela ställt högst av att så alla kollade på oss.. men de sket vi i pratade massa gamla minnen och skrattade åt en tjej som kom gående med hennes mat på  ävg till hennes bort coh bank så låg hon på golvet! vi knäcker oss totalt! min lilla älskling kom också dit min Anders! saknat min bästis!!<3
haha!

sen tog vi bussen hem till brunflo super duper kul på bussen också! träffade linus och tobbe!

kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket på en kväll senast! helt sjukt!

JAg älskar er!!!

     


   

   

      

   

alla andra miljader miljer hannar på facebook;)



JÄRN GÄNGET 4 EVER!!! ÄLSKAR ER!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

fan va kul vi hade :D snygga bilder !;)

2008-12-21 @ 22:15:40
URL: http://misseriksson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Verkar ju hur kul som helst där uppe ju:P

2008-12-22 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0