Mys fredag!

Lugn dag kollade på massa filmer som gick på tv med fredrik:)
sen när han gick hem, städade/diskade jag lite;)
min johanna kom hem från jobbet satt och prata och så...Em var också med:)
sen kom  Marty och körde mej in till stan, till sebastian vi kollade på film och skojade:) mys!
tog bussen hem och när jag kom hem så va de lite folk här men dom gick ganska snabbt... nu ligger jag här med marty och johanna och ska sova:P dom har redan somnat lite för mycket alkohol för dom kanske:p hehe:P

imorogn ska jag ta emj en promenad och handla lite sen ska jag nog parta lite:) ska bli kul.. men inget slår östersund..

känns väl lite så där att vara hemma men får göra de bästa av sitvationen.. och jag tror vi kommer åka upp snart igen.. vem vet mamma, en dag kanske jag och johanna står utanför dörren;) hihi

ne du måste jag skynda mej att somna hatar att ligga vaken skälv:S

en toppen dag!!

puss och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

gumman, banka mig i huvudet nästa gång.

så du inte ligger vaken själv <3

2008-12-27 @ 08:24:39
URL: http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0