mys!!

2 mysigta dagar!

igår tog vi oss först en promenad sen var vi på middag hos mormor och morfar! super god mat och jätte trevligt sällskap!
mina 2 morbröder Urban och Per-Anders och Anders och hans fru Anne och min kusse Jack :)
och då våran familja på 6 st;) samma folk som på julafton:) vi brukar alltid äta där på juldagen men eftersom jag och johanna lämnar paradised på fick vi göra de igår i stället!
ja ja de va ialla fall super mysigt!!<3

     

     
johanna glider på vägen, oj hon ramlade:P:D

   

idag va jag, johanna, mamma, jakob, Annaklara och malin på stan! super kul med massa folk!
jag köpte en svart kjol ett linne och strumpebyxer min outfit till julafton;)
kul var det att springa om kring med annaklara ha hande och mamma som ger mej massa tipps:)
vi åkte även för bi badhuset och kollade hur dom gjort om där oj oj! coolt som fan:P
och till barnenshus sen till mormor och morfar och fikade lite;) mys mys!
kom hem ubbe hade lagat mat till oss! stuvade makaroner och korv:D
Andrea kom för bi med.. efter maten la vi oss i soffan och kollade på Sunes jul:) de är bäst!
jag och mamma har även huggt våran julgran! de va super kul var lite som sunes jul när dom ska hugga sin gran! haha!
de blev en super snygg gran i alla fall!!!

       

      

     

    

en sån jädra bra dag! BIG LOVE!!<3



har de så bra här uppe! men ändå är jag så ledsen!
vet inte vad jag ska ta mej till så mycket blandade kännslor..

nu är det inte så lång tid kvar till julafton! yeeeh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0