min måndag

min måndag har varit toppen:)
Tog en ganska tidig buss in till stan. Där köpte ja min och Johannas julklapp va på banken och på min lilla möte:)(som gick super bra)
sen åkte ja hem igen.. och på bussen trodde jag att ja skulle dö! bussen var full så ja fick sätta mej bervid en Datanörd/fordomar kille och han stank svett så mycket att ja fick ont i huvet!
sen hoppar de på massa barn de va kul att kolla på:) dom lekte och retades med varandra:)
helt plötsligt när ja sitter och försöker andas, så skriker en liten kille ''fan'' och han låter väldigt sur! donkar sitt huve i fönstert och så går han av bussen vid nästa hållplats.. efter han gått av skrattade alla barnen och sa att ''ludde/linus'' hade missat sin hållplats.. de kanske inte va så kul men han satt längst fram i bussen de sätet breve busschaffören! jag började skratta ner i min jacka! haha! tokigt!

ja ja.. väl när vi kom till bua skolan och ja gick ut! de va så härligt att kliva av den illaluktande bussen!
jag gick till ica och köpte ibumetin mot huvudvärken och mensvärk!
Gick hem och la stoppa i mej 2 tabletter o la mej i soffan och tittar på sex and the city filmen ÄLSKAR den såå mycket kollar på den flera gånger i veckan!

johanna ringde efter en stund och fråga om ja kunnde komma till pappa för hon var där.. ja gick..
vi fikade lite sen började min lillasyster annabell och interjuva oss!
den tjejen hade en sån fantasi och är sååå tokig! kickie säger att hon en kopia av mej när jag var liten.. men var jag verkligen sån:P hehe

måste bara skriva ner hennes interjuv när ja interjuva henne..
Annakarin Nilsson  40 år bor i hus i väröbacka. hon har 2 syskon Anna och karrin. jobbar som säljare hon säljer tandkräm,klockor, böcker och tapeter. hon är gift med gunnar dom har varit gifta i 15 år och har 5 barn tillsammansjag frågade om de var något hon ville tillägga och då sa hon att hon skulle hem och skilja sej från Gunnar när hon kom hem för hon hittat en annan när hon och gunnar var på semester för 2 veckor sedan han heter karl-klas. Gunnar kom på Annakarin när hon pussade på karl-klas..
hon ska iallafall flytta till oslo med karl-klas och ha en sommas stuga på grönland.
och gunnar och och dom 5 barnen ska flytta till japan för gunnar har blivit kär i en kinses.
Annakarin kommer inte sakna barnen heller Gunnar! Gunnar är jätte ful och barnen är jobbiga!

tänk att denna tjejen är 9 år! och när hon berättar detta så har hon är hon verkligen Annakarin hon spelar Annakarin med rösten och ''tårar'' och ja jag vet inte vad ne hon är bara för gullig!

vi tog med henne hem till johanna och vi åt lite mat och kollade på ratatoui och bakade kanske världens finaste pepparkakshus!!!
micky kom bort och satt och skratta åt mej och johanna som försökte med detta varma socker!
men de va jätte kul och de blev såå fint:)

en bra dag hade de varit i allafall:)




    
Micke sommnade lite             yeeh;)



Johanna!!
du är inte ensam! jag och alla andra dina vänner finns här för dej!
du förtjänar någon som är såå jävla mycket bättre för du är värdens bästa!
älskar dej till tusen!

NU ÄR DET BARA 3 DAGAR KVAR!!!<3<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sånt pepparkakshus har vi oxå ;) vad hände på ditt möte som var bra ?:D

2008-12-17 @ 22:07:01
URL: http://misseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0